VISSZÁRU

Szeretnénk felhívni minden viszonteladó partnerünk figyelmét az alábbi, visszáruval kapcsolatos feltételeinkre:

1.       A hibásnak vélt termékeket kérjük összegyűjteni és vagy minden egyes termék csomagolására egy címkét ragasztva ráírni a hibát, vagy egy külön lapra felvezetve a termékek neveit és a hibáit. Fontos, hogy ne csak azt írd, hogy „rossz”, hanem azt, hogy mi a hiba!

2.       Rendelés leadásakor a megjegyzés rovatba kérjük a „visszáru” szót beírni! És javasoljuk a kapcsolattartót telefonon is értesíteni.

3.       Kérjük a visszárut egy lezárt dobozba vagy egyéb lezárt csomagolásba összekészíteni, hogy amikor érkezik a futár, akkor neki már csak az általunk küldött GLS címkét kelljen felragasztani!

4.       Miután a hibásnak vélt termékeket megkapjuk, egyesével átnézzük. Amennyiben a termék hibás, cseréljük. Ha nem tudjuk cserélni, jóváírjuk. Ha a termék mégsem hibás vagy a hiba nem megfelelő használatból ered, visszaküldjük. A cserélt / jóváírt / nem cserélt visszárukat igyekszünk a következő rendelésed alkalmával elküldeni / jóváírni.

5.       Kizárólag a 6 hónapon belül vásárolt termékeket kezeljük visszáruként. Az ennél régebben vásárolt termékeket nem cseréljük / írjuk jóvá.

6.       A visszáru hozzánk juttatásának költsége a viszonteladó partnert terheli. Ennek díja megegyezik a kiszállítási költséggel, amit a visszáru kéréskor a számlán feltüntetünk. Amennyiben a rendelésed összege 2db visszáru küldés között meghaladja a bruttó 100.000Ft-ot, akkor ezt mi átvállaljuk. Vagyis, ha a legutóbbi és az adott visszáru küldés között már legalább 100.000Ft értékben rendeltél tőlünk, akkor nincs díja a visszáru küldésnek. Amennyiben mégis sürgős valamit visszaküldeni, javasoljuk normál postai úton elküldeni. Ebben az esetben kérj pontos telephely címet telefonon! Így sokkal kedvezőbb áron megoldható.